- Zgodnie z Ustawą o Prawie Konsumenta, Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Odstąpienie od umowy może zostać złożone za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie nobleer.pl lub na e-mail biuro@nobleer.pl
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa uważana jest za niezawartą w stosunku do produktu.
- Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia produktu z zastrzeżeniem, że w przypadku wybrania przez Konsumenta sposobu dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania. Powinien posiadać oryginalne nienaruszone metki.
- Produkty wykonane na indywidualne zamówienie Klienta, takie jak grawer lub produkty sprowadzone na specjalne zamówienie Kupującego nie podlegają zwrotowi
- Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem
- W przypadku chęci dokonania zwrotu biżuterii z kamieniami szlachetnymi lub perłami, prosimy o kontakt ze Sprzedawcą, ponieważ zgodnie z powyższym punktem niniejszego Regulaminu, zwroty biżuterii z kamieniami szlachetnymi lub perłami ze względu na ich indywidualny charakter lub właściwości, nie podlegają zwrotowi.
- W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny +48 17 853 54 74 lub mailowo biuro@nobleer.pl
- Zwrotu można dokonać za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub osobiście na adres:
Salon Jubilerski Nobleer
ul Kościuszki 13
35-030 Rzeszów